Dålig uppdatering från mig måste jag ju...

Dålig uppdatering från mig måste jag ju säga. Men det har inte hänt så mycket. Jag har typ bara jobbat och varit i skolan och igår var jag ledig hela dagen så jag och mamma hade filmmys på dagen och sen cykla jag och selma hem till filip på kvällen. Vi gick en runda med hans föräldrar och sen tittade vi på film. Mys. Idag cyklade jag hem till malin och lilla cornelia som är så jävla söt! Henne vill jag stoppa ner i fickan och plocka hem alltså. Så snäll bebis hon är! Efter lite kaffe och lite skitsnack och mys med cornelia fick jag cykla hem till mamma och äta och sen cykla vidare till jobb. Och här sitter jag nu på jobb och har inte allt för roligt. Inte så mycket folk här idag. Imorgon ska jag tvätta, handla hem mat och sen kanske på bio med filip. Lördag ska jag jobba igen mellan 9 och 15 sen vet jag inte vad som händer och på söndag blir det funky kidz klockan 11. Hela helgen planerad. På måndag blir det frisören. Kan bli intressant och efter det kanske jag ska hem till malin och cornelia igen, och byta blöja;-) haha. Förresten blev jag positivt överraskad idag när jag fick se mina framtida insättningar. Gott om pengar denna månaden också. Allt slit och skit från i somras börjar löna av sig så att säga. Nä, nu ska jag återgå till jobbet igen. Ha en trevlig afton.;-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0