En måndag i all sin ära

Måndag... måååååndag... skulle egentligen iväg och fånga ett lärande på förskolan. Men både jag och filip sov jävligt dåligt i natt så jag ringde och sa att jag inte kom och att jag istället skulle komma imorgon vilket var helt ok :) så idag ringde jag min bovärd. Han kom hit och kolla på mitt fönster som läcker in, bytade strömbrytare i köket och i vardagsrummet, sen ringde han golvläggaren som egentligen skulle hört av sig till mig för ett bra tag sedan men glömt det eller nått. Så imorgon kommer han och lägger nytt golv i mitt kök och sen kanske inne i klädkammaren också. Sen skulle min bovärd fixa så att jag kan hämta ut färg och grejer så att jag kan måla om i klädkammaren inom snar framtid också :) När det är gjort har jag bara toaletten kvar att renovera och hallgolvet :) Jag är nöjd :) Kommer bli så fint här hemma :D Det enda som fattas är att det skulle varit lite större här :S


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0