En stycket Lugn, tack!

För första gången under mina år på högskolan känner jag väldigt starkt att jag inte vill längre. Jag orkar inte och jag behöver en paus. Men det går ju givetvis inte. Har bara ett och ett halvt år kvar så jag lär väl få fortsätta. Men känner inget sug alls att sätta mig med böckerna igen. Men jag får bara helt enkelt göra det. Typ nu :S
Sen blir det jobb hela kvällen. Om jag blir klar med arbetet i tid kanske jag hinner göra en sats muffins också, annars får det räcka till imorgon. Och ikväll när jag kommer hem ska jag träna lite koregrafi. Aj aj, nu har jag ont i magen :S En vecka kvar efter detta sen är det lugnt hoppas jag på! LUUUGNT!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0