Ibland undrar jag om jag inte behöver pra...

Ibland undrar jag om jag inte behöver prata med någon. Asså inte bara prata utan prata prata. Fan, jag har blivit en sju helvetetes lipsil! Fast det kanske är som någon sa till mig att jag behöver det nu. Att det faktiskt är bra för mig. För jag mår ju inte dåligt direkt, jag mår bra. Jag har fått tillbaka sofhie, ph, andersson igen. Haha. Fast mer vuxen då, eller vuxen och vuxen;-). Sen har jag ju filip också:-) som det känns bra med. Jag har fått kontakt med kompisar som jag inte pratat med på ett tag. Det flyter på liksom. Och det är jävligt skönt. Visst har man sina nergångar. Jag hade ingen som förstod då, var glad att du har det nu:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0