Klockan är snart halv sju och jag är sju...

Klockan är snart halv sju och jag är sjukt uttråkad! Sitter på jobb som vanligt en torsdag och inget händer. Idag hade jag riktig ångest för att komma hit, ibland känner kan liksom inte för det. Och idag var en sån dag. Kände mig inte riktigt pigg heller, ont i huvudet och yr var jag. Men men, bara att kämpa på helt enkelt. Imorgon bitti blir det träna igen. Jag har bestämt mig för att gå ner tio kilo nu och det ska jag göra tack vare löpning hade jag tänkt. Får se hur det går. Även om jag faktiskt trivs ganska bra med min kropp som den är nu så hade det varit ganska nice att gå ner lite till. För första gången på två år så känner jag att jag trots allt duger som jag är liksom. Jag behöver inte färga håret efter andras behov, bära kläder efter andras behov, gå ner i vikt efter andras behov och så vidare. Och det känns jävligt skönt. Slippa att tänka och bry sig för hur någon annan tycker.:-) imorgon är det fredag, om jag längtar! Jag är så taggad för fest att det är helt sjukt. Blir helsingborg och dansa ska vi så in i helvete:-) eller jag ska iaf, stackars cornelia! Haha. Hjärtat ska vara taxi stackarn. Sen lördag blir det lille cornelias dop och söndagen blir funky kidz, dans där med. En helt ok helg tycker jag. Fullbokad som vanligt. Haha. Filip kommer idag också. Har inte träffat han på hela veckan. Men nästa vecka blir det förhoppningsvis lugnare så att jag kan träffa han mer. Saknar ju han! Nu blir det fortsatta att jobba.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0