Måndagen i all sin ära, Sociala Sofhie is back!

Sådär, nu är jag tillbaka till min sociala verklighet igen. Inget depp idag inte. Idag blev det lite sovmorgon, ner till frissan och frissa om mig, sen bussen till Malin och Pierre för mys med Cornelia ;) och skitsnack med Malin, efter det kom mamma och hämta mig och vi begav oss till Center Syd och jag shoppa loss :S AJAJAJ! Blev en ny blus/tunika till dopet på lördag, en ny väst, en barn cd till Funky Kidz:P och sen mat och sand till Selma. Blev lite dyrt idag men det får det vara idag för nu ska jag inte handla mer kan jag ju tala om. Måste sterilisera Selma också. Och jag ska handla nått litet till till Cornelias dop. :)
Fredag blir det PARTY! Och jag lääääängtar såå! Jag är jätte taggad nu, var så länge sedan jag var ute UTE liksom. Annars har det varit hemma fester den senaste tiden. Men på fredag blir det ut UT :D Och jag hoppas på Hbg, vilket jag nästan tror det blir eftersom Corre också, vad jag har förstått, tycker om att gå ut i Hbg.. Haha japp jag är taggad som faaaaan :P Märks ju att jag inte varit ute på ett tag :P hahaha

nää nu ska jag kolla lite tv. Ha det gott!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0