Nu börjar det närma sig ordentligt. Det ...

Nu börjar det närma sig ordentligt. Det är snart söndag och dags för funky kidz. Jag är jätte nervös måste jag ju säga. Känner att jag inte kan alla danser till hundra procent. Så imorgon blir det att träna så in i helvete. Men jag känner ändå att mycket utav koregrafierna sitter liksom, men jag är bara sjukt osäker helt enkelt. Sen har jag lite funderingar som inte alls är bra. Har diskuterat ganska mycket och det sätter sig som en klump i magen på mig. Svårt att beskriva men jag vill ändå inte sluta diskutera ämnet av dess olika anledningar. Samvetet som talar helt enkelt. Så jag känner att jag ändå gör något gott liksom. Uch vad rörigt det blev nu. Haha men det är ju trots allt torsdag;-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0