Tisdag!

Blev ingen träning i morse. Klockan ringde klockan 6 och jag skulle gå upp när jag kom på att mina löparskor inte var hemma. Det sög riktigt! Hade varit skönt att få träna i morse!
Idag ska jag på föreläsning och sen träffa Madde. Måste hoppa ini duschen nu så att jag hinner bli färdig :)

Jag förstår dig!
En sak jag har lärt mig under de senaste åren eller de senaste två åren är att man inte ska ta så mycket skit. Allt man gör är inte bara ens fel. Och när man inser att något är väldigt fel är det dags att lämna. Det är svårt och många tårar kommer att fällas, tårar av smärta och när det är över så de ända tårarna man kommer att fälla är tårar av glädje. Glädje och lycka är något alla ska få känna!

Duschen kallar!!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0