Vår helg i Säfsen

Helgen är över, och så är måndagen också. Jag och Filip har haft en helt underbar helg tillsammans, iaf från min synvinkel. Bara en massa mys och vi koppla bort allt här hemma. Skönt!
När vi kom upp vid fyra halv fem på eftermiddagen gick vi först ner till Säfssjön tror jag det heter. Efter det laddade vi upp med vitlöksbröd och räkor och vitt vin :) MYYYS!



Här är Filip väldigt glad ;) Han slipper köra mer haha.



Dessa två bilderna är vid sjön. Finnt eller hur :)


Andra dagen var vi ute och gick i skogen. En slinga som skulle vara 6 km men slutade på 9,28 km haha. Den rundan var ganska intressant. Mycket vatten och sumpmark, så vi kom inte hem torra direkt :P Men kul var det iaf :) Och fint det också! Sen på kvällen blev det middag. Mycket god middag måste jag påstå och Filip tog en bild på mig efter maten när vi satt och tog en drink. Ser inte så pigg ut men jaa :P
 
Vandringen

Filip när vi sitter och äter

Eldstaden och jag när vi sitter och dricker lite efter maten :)


På lördagen gick vi till Säfsenbys kyrka. En mycket fin sådan! Sen tog vi det bara lugnt. Åt middag och tog en drink igen och sen massa mys :)




Här kommer bilder på stugan och lite på hur stugan såg ut inuti!




Det har varit mysigt och välförtjänat att vara i Säfsen torsdag till söndag. Men nu kallar verkligheten igen. Imorgon är det skola som gäller och efter det ska jag träffa Madde i Malmö för en fika. Var hundra år sedan som vi sågs sist känns det som. Men imorgon blir det av och det kommer väl bli en massa skitsnack. Har ju en del att ta igen antar jag :)

Nu ska jag faktiskt bädda ner mig. Tänkte jag skulle upp tidigt imorgon och träna innan skolan börjar :)

God natt alla!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0