Det är så sant som det är sagt!

Då har denna helgen också rusat förbi. Suck.. Fredagen bestod av jobb och bio med Cammi. Det har jag redan berättat. Lördagen vaknade jag tidigt, nervös av en anledning. Jaaa det är väll bara till att skriva det. Jag och min syster skrev in oss på Vikt Väktarna. Haha, så sant som det är sagt. JAg fick nog och kände att jag MÅÅÅSTE gå ner några kilo iaf innan jag ska springa i bekini under sommarsimskolan i stan. Efter den introduktionen åkte jag hem igen och jag, Filip och svärmor styrde bilen mot Helsningborg och Ikea :) Där inhandlades lite småsaker till vårt nya badrum! Jag ÄLSKAR vårt badrum :D Ska ta lite bilder och lägga upp sen kanske ;) Sen styrde vi bilen mot Hyllinge, City Gross och handlade hem mat.. Det behövdes kan jag tala om! Sen bestod kvällen av lite vin och mys med Filip :)
Idag var sista passet på Funky Kidz för denna terminen. Ganska skönt att veta att man kommer vara ledig varje helg nu fram till hösten :) Sen fixa vi lite här hemma. Har gjort bubblor till vår glasvägg/duschvägg i badrummet, städa undan lite och sen har jag fixat lite på min sida på Vv. Mamma och pappa var här på fika också. Var kul :) Blev faktiskt inga kakor utan det blev fruktsallad med Kesella Vanilj :) GOTT!! Imorgon får jag nog gå upp tidigt och baka kalorisnåla muffins att bjuda Sara på :)

Nää nu ska jag kolla lite tv :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0