Hur är det möjligt? Jag skrev ju innan att...

Hur är det möjligt? Jag skrev ju innan att jag skulle ut på en löprunda.. Så blev väll inte riktigt fallet.. Blev en löp-/pw-runda ist. Jag har växt upp i Häljarp, bott här sedan jag var sju år fram tills jag var nitton och flytta hemifrån. Precis flyttat hit igen och då borde man ju ändå känna till stället liksom.. Men nääää inte sofhie.. Jag sprang vilse kan jag tala om:-P hahaha.. Vilket skämt.. Kom ut på häljarps jäva golfbana och visste inte var jag skulle ta vägen:-D hahaha.. Men men det var ett äventyr det med:-P blev 3,5 km på 27 minuter och 220 kalorier förbrända... Knappt lönt:-P haha.. Men men jag gav mig ut iaf... Nu vet jag var jag inte ska springa igen:-D sitter på jobb nu.. Sjukt tråkigt.. Knappt någon här.. Men men...tre och en halv timme kvar...


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0