Måndag i all ära!

Japp då var det måndag igen. Vaknat nyss och tittar ut och ser att ingen sol är framme direkt :( BUUU FUCKING HUUU!! Men men det kommer väll. Igår var det FK och sen kalas.. inget sådär jätte kul det vill säga.. Idag har jag och älskling 10 underbara månader tillsammans :) Vi ska inte fira det mer än att syrran kommer och målar och rörmockaren kommer och gör sitt :P haha. Helt sjukt vad tiden går fort.. Den 11 juni 2010 blev vi ett par :)(På kusinens student och på mormors födelsedag :P) den 28 november 2010 blev vi sambos :) Känns som det var aldeles nyss som jag flyttade in här.. men det är redan 4 månader och lite till sedan.. ojojoj! Det går fort :)

Annars idag tänkte jag plugga en massa :S Ska ha något inlämnat på fredag men kommer inte ihåg vad riktigt men det ska säkert gå :P Sen vet jag inte om jag ska ta och baka lite... HUM!!

Ha det fin fint :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0