Så då har man varit en sväng i skolan.. Gi...

Så då har man varit en sväng i skolan.. Givande men skrämmande... För första gången sedan jag bestämde mig för att skriva examensarbetet själv är jag lite nervös... Men jag hoppas inte det ska bli några större problem.. Jag hoppas på att det kommer gå bra ändå. Nu ska jag åka hem och kanske börja plocka undan där hemma.. När filip kommer hem ska det städas, det lär behövas. Mamma och pappa kommer och fikar imorgon efter att jag slutat jobba klockan tre.. Då kommer syrran redan vara i full action inne i badrummet med spackel och målarfärg.. Så så ser det ut denna helgen... Jobb jobb och jaa just det funky kidz på söndag...och sen kalas för pappa.. Så jag och filip måste åka till väla eller något på lördag eller söndag och handla present till pappa. Sitter och funderar på om jag ska åka in till stan och köpa hem vin.. Hade varit gott med ett glas eller två...förresten rökningen... Det har gått sådär, när jag varit ute och festat har jag rökat lite.. Senast blev det två cigg vilket innebär 1000 kronor till filip. Haha.. Men annars har det gått bra... Kommer nog bli tufft nu till sommaren då det är fruktansvärt gott att sitta i solen, ta ett glas vin eller en cider och ett bloss från ciggen som vilar mellan fingrarna.. Men det är stopp!! Jag får inte och jag vill till viss del inte.. En del saknar ciggen i handen som täpper igen utrymmet i väntan på något. En annan del av mig vill verkligen inte då det skadar min hälsa och det blir mycket lättare att hålla sig ifrån ciggen när man sen planerar att skaffa barn... Men iaf, det går bra annars:-D jag har gett mig själv en klapp på axlen iaf:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0