Ännu en dag på jobbet. Ont i magen har jag...

Ännu en dag på jobbet. Ont i magen har jag haft hela dagen. Ett möte med chefen blev att jag fick semester från nästa vecka tills jag börjar igen den nionde januari. Vilken lättnad. Obetald semester dock. Men jag överlever faktiskt. Jag måste få vara ledig, återhämta mig. Har man jobbat som en idiot, pluggat samtidigt i ett är i sträck utan semester är man ganska mör i kroppen nu kan jag tala om och en semester är på sin plats. Men vad ska jag göra på min semester om inte gå i skolan såklart. Haha. Förhoppningsvis inte alla dagar hoppas jag. Aja, nu är jag snart klar med mitt examensarbete iaf. Har en bit kvar men det börjar närma sig. Jag skrev som hela skiten istället typ. Eller iaf dem delarna som jag inte tyckte var bra. Nu börjar det likna sofhies uppsats istället för en uttråkad och trött sofhies uppsats:-) julen är snart här. Jag längtar, mest efter ledigheten, men även efter det mysiga dagen innan och på morgonen den 24 december. Varje julaftonsmorgon gick mamma och pappa upp tidigt, med pappa först i ledet som älskar allt med julen. Dem gjorde frukost men alla olika pålägg, självklart julskinka till Johanna eftersom det var och är typ det enda hon äter om julen. Julmusiken var alltid igång, på hög musik så att vi skulle vakna, trots att våra dörrar var stängda. Och just den morgonen låg där alltid vår första julklapp. Sen började vi vår jul med massa mys på morgonen runt frukostbordet! Detta önskar jag mitt och Filips framtida barn.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0