Jag får väll uppdatera lite då... Jag vet ...

Jag får väll uppdatera lite då... Jag vet bara inte hur eller vad jag ska skriva men känner att jag behöver skriva av mig... Under de senaste månaderna har det varit lite tungt.. Lägenheten har varit en påfrestning men äntligen är den tom och städad och imorgon ska jag lämna tillbaka nycklarna. Kanske kan jag och filip få ett rättvist samboliv nu där vi bara kan fokusera på oss och på där vi bor. Det har varit lite gnabb oss imellan och det mesta har varit mitt fel då jag tror att tankarna på att mina nära åker in och ut från sjukhuset hela tiden. Det är en påfrestning och jag vet inte hur jag ska bearbeta detta. Men nu är alla ute från sjukhuset igen och jag hoppas det blir så ett tag. Vädret gör inte humöret bättre. Jag vill slänga av mig vinterjackan och alla tjocka kläder och ha sol istället för snö! Jag vill komma ut på trädäcket och bara kunna lägga mig och sola. Men det kommer antar jag.. En annan sak som hände väckte lite tankar och jag gick med magknip i evigheter... Men visade sig vara ofarligt så att säga. Skolan går sådär. Jag kugga i no vilket nu i efterhand har fått mig att tänka efter hur jag egentligen reagerade. Utåt var det inget men jag gick och grämde mig och tyckte det var pest och pina... Jag har sökt en del jobb också inom förskola och då ska jag börja med det till hösten... Vilket innebär att jag får jobba och plugga samtidigt:-) hoppas hoppas. Jag orkar inte mer skola längre! Aja jag behövde gnälla av mig lite:-) jag behöver och vill inte ha någon sympati... Jag behövde bara gnälla lite:-)


Ett öre för dina tankar
Postat av: Helena

kom till värmen till mig, dock inte lika varmt som innan.. men du är alltid välkommen:)

2011-02-24 @ 04:00:34
URL: http://helenaochpetra.blogg.se/
Postat av: c

men sofhan då, jag är bara ett telefonsamtal bort om du behöver gnälla lite till. always!

2011-03-01 @ 20:38:10
URL: http://lillac.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0