Har precis storstädat här hemma. Här lukta...

mms_img46953 (MMS)

Har precis storstädat här hemma. Här luktar gott och är avdammat, dammsugat och golven är skurade. Nu sitter jag i soffan och avslutar dagen med ett glas vin:-) jag har idag skrivit om kontraktet på lägenheten så jag har betalat min sista hyra på den:-D så vi tjänar in 3600 kronor på bara hyran:-D nice! Sen var det mentorsträff i skolan mellan tre och fem. Vilken jävla tid...men men det var ett viktigt möte så det var ju bara att ta sig dit. Imorgon är det ullared med tias och lina:-D vi kör klockan sex på morgonen.. Tur jag inte har körkort;-) haha. Trevlig fredag på er


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0