Idag är det dag fyra utan cigg. Gick in på...

Idag är det dag fyra utan cigg. Gick in på dag fem för 40 minuter sedan. Denna gången känns det svårare på något vis. Det är mer lockande. Kanske för att jag vet att denna gången ska det hålla i sig på riktigt. Efter varje middag blir jag extremt röksugen. Jag har snäst åt filip ett ex antal gånger och jag har varit aningen putt de senaste dagarna. Så ja det är jobbigt.... Men jag känner mig frächare i munnen och i mina kläder. Maten börjar smaka mer, godare. Men är är en lång bit kvar. Jag har ju fortfarande inte druckit vin än:-S det kommer bli en utmaning. Men jag måste klara. Jag bara måste. Det är extra viktigt just denna gången. Extra extra viktigt... Kudde check. Täcke check. Filip inte än.. God natt!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0