Idag är det en vecka sedan nyår och jag sk...

mms_img31932 (MMS)

Idag är det en vecka sedan nyår och jag skrev fel igår. Igår var det sju dagar rökfri och idag är det åtta dagar rökfri. Visst är jag duktig:-) prövar en ny frisyr idag också. Tror det funkar faktiskt. Mitt hår börjar bli långt också:-D jeeej.. Idag händer inte så mycket mer än att nu ska vi till maxi och handla sen ska jag baka och sen ska vi till lägenheten och sälja min skohylla och sen kalas:-) jag tjänar hela 100 kronor på att baka till kalaset. Blir minicupcakes igen. Haha inte så mycket pengar men iaf något:-) ska testa en ny glasyr idag. Bärglasyr:-) håll tummarna för mig att det går väl:-P aja. Ha en fin lördag:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0