Jag klarat

Det gick ruggit bra idag när jag träffa Hanna. Jag kände inget sug alls till att röka :) Jag är såååå stolt :) Efter att jag hade träffat Hanna och haft lägenhetsvisningen skulle jag åka hem till Häljarp. Åkte bussen till Kvantum i Landskrona för att ta tåget till Häljarp. Men tåget gick inte förräns om 50 minuter så jag koppla på hörlurarna i mobilen, gick in på Filips Spotify eller hur det stavas och började traska hemåt till häljarp från Landskrona :) Mätaren stannade på 5,02 km :) Och enligt mätaren förbrände jag enbart 200 kalorier :P haha. Men det är alltid något :)
Nu ligger jag i sängen, pratar med Kajjan som berättar att hon ska åka båt i 10-11 månader. Jobba då såklart.. Så jävla ballt! Tycker hon är jätte modig som ska vara borta så länge. Hade också velat lämna landet sådär och jobba! Typ starta en svensk förskola i något land för barn med ursprung från Sverige. Cooolt!! Man ska aldrig sluta drömma :)

Nu ska jag läsa mina tidningar som har legat och väntat på mig i två månader eller något. Filip köpte hem en tidning till mig idag :) Så gulligt..

Skola imorgon... God natt på er :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0