Sitter på väg ner mot skolan nu. Och jag l...

Sitter på väg ner mot skolan nu. Och jag ljuger om jag säger att jag inte är nervös. Fy vilken magkramp jag har nu. Idag får vi nämligen reda på om vi klarat tentan eller inte. Jag tror jag har kuggat men hoppas ju så klart inte på det. Men isf blir det min första omtenta under hela lärarutbildningen. Så det är ju inte helt fy skamm. Jag är dock väldigt nervös över inlämningen vi hade i veckan. Jag vet inte om jag tolkat uppgiften rätt och jag hinner inte få svar innan vi ska redovisa den. Hur pinsamt är inte det då att stå och snacka om sin uppsats och sen när man är färdig så säger dem att man misstolkat uppgiften. PINSAMT! Nää jag bara längtar tills jag är färdig med denna kursen. Är inte ett dugg motiverad till detta längre... Imorgon ska jag visa lägenheten för person nummer två. Lite synd om dem för nu är där knappt möblerat inne. Haha men men.. Igår hade vi våra föräldrar på besök. Var väldigt trevligt:-) jag och filip fick knappt en syl i vädret haha. Nää nu får jag väll ladda upp för at INTE gråta när jag ser mitt stora U på tentan... Ha en bra måndag:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0