Som jag berättat för ett tag sedan köpte j...

mms_img54669 (MMS)

Som jag berättat för ett tag sedan köpte jag kinect till min underbara sambo. Nu är det ju så att han önskade sig detta men det är jag som använder det... Hum om han uppskatta presenten eller inte vet jag inte men jag gör det iaf. Idag var vi på games på center syd och handlade detta underbara spel. Fy fan säger jag bara. Jag lär lätt ha träningsvärk imorgon det svär jag på. Så nu behöver jag inte åka till gymmet mer utan det räcker att jag sätter igång vårt xbox och kinect. Lägger i skivan och börjar träna. Där fanns även zen något träning. Asså andningsträning och sådär. Rätt roligt faktiskt och man tränar verkligen på andning, balans och myskler. Man får även innan träningen göra upp en profil för hur mycket man väger och vad man vill träna. Innan man börjar testar dem en med olika övningstest för att se i vilken form man är i. Jag är väldigt nöjd med mitt val av köp:-) nu ska jag gå och lägga mig med ömma benmuskler och jag lär vänta mig träningsvärk imorgon. Imorgon börjar jag ny kurs. Äntligen:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0