Söndags rastlöshet...

Då var denna helgen också över. Mina lediga helger går så jävla fort.
Igår var vi i Ullared och jag fick inhandlat min bakmaskin :) Min assistent:) Jag är kär! ÄNTLIGEN! Haha. Sen handlade vi hem en massa annat hoppas jag för det blev fan ta mig dyrt alltså :P Aja.. så är det.
Idag har jag haft fullt upp. Först var det Workshop i Malmö, dansade där. Hemma vid två och då tränade jag och Filip lite på vårt Kinect. Träningsvärken är här igen!!! Inte lika jävligt dock men ändå. Efter det kunde jag inte få ro i kroppen så jag tränade personlig träning själv medans Filip var inne i duschen. Och trots det var det inte nog så jag tog en kort löparrunda på 20 minuter bara. Inte långt och inte snabbt. Men tillräckligt för att springa av mig :) När jag kom hem igen höll hjärtat på med maten, efter det blev det bak :) Kolla vad jag baka här ! Och nu sitter jag här och ska snart sova. Innan dess ska jag försöka läsa lite i min nyinköpta bok :) Huuum! Konstig söndag med en massa energi över! Aja, jag får väll läsa mig till sömns för imorgon är det skola :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0