Får man lov att säga att man är "mätt" på ...

Får man lov att säga att man är "mätt" på festa-hela-natten-och-ligga-bakis-hela-nästa-dag-livet? Haha. Nu säger jag inte att jag har blivit en tråkig jävel som bara sitter hemma. Absolut inte. Tvärt om. Jag och filip har alltid att göra. Ska vi inte jobba så ska vi till vänner och umgås eller så kommer dem till oss eller så ska vi på bröllop eller hjälpa några vänner med något och ibland tar vi oss en sväng i stan. Men absolut inte varje helg. Förra lördagen var vi ute efter bröllopet och jag hade iaf skitkul. Det uppskattades betydligt mer att gå ut när vi inte har varit ute på ett tag. Jag gillar det! Det känns även som att jag har hittat hem liksom. Jag har upplevt mycket precis som alla andra gör förr eller senare i livet och jag är mätt på den delen av livet. Nu vill jag bara ha mer av livet jag lever nu tillsammans med någon som jag älskar hela vägen till månen och tillbaka;-) min kärlek, min sambo, min Filip. Jag säger ofta att vi har blivit tråkiga och inte gör något men det gör vi ju faktiskt ändå.. Vi festar bara inte lika mycket längre men vi har oftast alltid något att göra. Jag måste bara förstå det och uppskatta det:-) jag har tagit det stora steget att flytta in till filip i ett radhus kan man säga det är. Det är stort! Det är vårt! Och vi gör detta tillsammans. Btw så håller vi på att göra om toaletten nu. Renovering direkt när man flyttar tillsammans kan testa ens förhållande.. Men det fungerar ganska bra:-) med detta vill jag bara säga att jag är lycklig... Jag har inget att oroa mig för, vad jag vet;-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0