För tillfället har vi ingen toalett hemma:...

För tillfället har vi ingen toalett hemma:-( vi får använda salongens toalett och filips föräldrars dusch.. Nu förstår ni ju säkert att vi håller på att renovera vårt badrum... Jag tror det kommer bli skitbra! Mörkgrått(enligt filip svart) klinkergolv och matt-vita klinkerväggar. Ny vask en fin sådan och dusch istället för badkar.... Först ville vi ha dörrar till duschen sånna som man kan fälla in längst väggen men bestämde oss för att sätta upp en glasvägg istället som jag tror kommer bli skitbra! Vi ska ha rött tema men röda handdukar och röd tvålpump och sådär... Kommer bli super bra;-)har även börjat välja ut kaklet till köket.. Svart ska det vara 5x40 tror jag det var.. Vi har redan vita luckor som vi ska behålla och bara byta ut handtagen sen ska vi eventuellt sätta ny bänkskiva i ek:-) i do like!!! Men först ska badrummet bli färdigt:-) jag längtar!!!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0