GOTT!!!

det tar några dagar mellan mina uppdateringar men jag har ett antal tappra läsare som hoppas på nya inlägg här antar jag om man kollar på statestiken..
Idag är det den 22 mars 2011. Vilket innebär att man kan se på skatteverket.se hur mycket pengar man får tillbaka på skatten i år. Och jag är ganska nöjd ändå :) fick dock bättre förra året men jag får minsann lite mer än 8000 tillbaka :) Inte fy skam inte. Så då blir det till att spara så att jag kan ta mitt jädrans körkort till sommaren! Syrran är ju snart klar med sitt.. Bara uppskrivningen kvar sen är hon färdig den snorungen! NÄÄÄÄÄÄÄ Jag är inte bitter!!! ;) haha..

Nää nu får jag väll plugga vidare dåå!!! SUUUUUG!!! Filip står och gör varma mackor till oss! GOTT!!!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0