Hur skulle jag kunna veta att duschen på m...

Hur skulle jag kunna veta att duschen på morgonen är så jävla viktig egentligen.. Jag saknar att kunna duscha direkt när man stiger upp från sängen.. Aja snart är det klart... Och om jag förstår det rätt så ska dem gipsa väggarna och gjuta golvet idag sen ska det tydligen vara fritt fram för filip att sätta golv och väggar sen är det nog dags för rören och sådär igen.. Och då kan vi sätta upp vasken och grejer:-D så snart är det klart.. Kanske slutet av nästa vecka eller något? Ska bli så skönt att duscha hemma och att få duscha tillsammans med älskling igen:-) i do like!!! Annars idag blir det en löprunda sen ska jag plocka undan här hemma och försöka få här så rent som möjligt.. Ikväll ska jag och filip hem till mamma och pappa o äta:-) igår gjorde vi inte många knop kan jag säga.. Jag köpte en blender, lila såklart;-) så jag var ju tvungen att testa den så jag gjorde milkshake sen var ju filips pappa och rörmokaren här och fixa med grejer. När dem gick la jag mig på soffan och decka:-P hahaha.. Sen fick jag gå upp och göra mat till oss:-) fajitas blev det igår och lite chips och dippa efter:-) var ju helt slut efte att ha jobbat torsdag i förskolklassen 8-14 sen direkt iväg och jobba på Fysiken 16-21 direkt därifrån hem till filips föräldrar och duscha sen upp kvart i sex dagen därpå för att vara i förskolan 8-16.30. Jag blev ganska trött faktiskt igårkväll;-) hahaha.. Nää nuu upp och dricka en kopp kaffe sen iväg:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0