Sitter på jobb inne i stan. Lite trött..me...

Sitter på jobb inne i stan. Lite trött..men men... Idag missade jag skolan då jag försov mig ganska rejält:-S ojoj... Men men.. Så syster yster kom hem till mig och sällskapa en timme innan hon körde mig in till jobb. Jaa ni läser rätt hon körde för hon har fått körkort före mig.. Kul för henne verkligen.. Jag tror jag kommer bli som mormor och inte ha körkort alls...men inte är jag bitter för det.. Jag bryr mig inte så mycket än iaf0:) haha.. Imorgon är jag ledig.. Men jag ska plugga hade jag tänkt.. Och sen försöka ta en sväng i slingat trots att jag ingen röst har...btw jag klarade både mitt paper och min 24 timmars tenta så då var den kursen över:-) det gillas:-D sen har jag en annan lite sak som har hänt men inget som jag tar upp här än;-) förresten jag har en sak att erkänna... Jag är ett kontrollfreak!!! Jag märkte det igår när jag hade simskolan... Vi är två tränare i varje grupp.. Och jag jobbar tillsammans med en kille... Han är hur go som helst och såhär men när vi splittrar på grupperna blir jag helt nervös.. Inte för att jag inte tror han klarar det men jag måste ha kontroll liksom.. Jobbigt.. Det är likadant när jag vikarierar inom förskolan och jag jobbar tillsammans med en annan vikarie så måste jag ha koll där också.. Måste arbetas bort!!! MÅSTE! Nu ska jag ta en tur runt gymmet:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0