Vilken helg.. Det har gått för fort... Fre...

Vilken helg.. Det har gått för fort... Fredags plugga jag som satan i gatan sen till jobb och efter jobbet chilla jag med das familia. Lördags var det öppet hus på fysiken och jag hade passet mellan halv nio till halv tolv, massa stress och städ där. Efter det hämtade cammi upp mig och vi rattade bilen mot ullared, shoppa loss på gekås. Var där till stängning och rattade hemåt igen mot landets krona. Vi mötte upp filip i stan inne på rhodos eller hur fan det stavas;-) käka pizza iaf och sen stressa hem för att göra vid mig och tillbringa kvällen och natten med cammi och malin på tages:-) sjukt kul kväll... Var evigheter sedan jag var ute men det var kul med tjejerna:-) idag vaknade jag upp, mindre pigg och glad:-( men det var bara att pela sig upp för funky kidz stod på schemat. Därefter hämta filip upp mig, vi åkte hem och börja länsa kylskåpet på gammalt skit.. Tro mig, det var en del:-P när det var färdigt åkte vi till bauhaus där jag inhandlade tre blommlådor:-) sen in på center syd, lunchade med mamma och pappa där inne och efter det blev det handla mat på maxi och sen hem och städa! Nu har vi legat på soffan sedan två timmar tillbaka och känner ingen ånger för det:-) handlade förresten en påskduk idag också:-) så har helgen min sett ut...


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0