Godmorgon måndag.. Hade lätt kunnat slippa...

Godmorgon måndag.. Hade lätt kunnat slippa dig känner jag idag. Är helt slut av någon anledning trots att jag gick och la mig tidigt igår för att orka upp redan klockan fem. Men jaa det sket sig. Gick inte upp förrän sex ändå. Blir träning ikväll istället. Vägde in mig i lördags:-) vågen stod på -1 kg:-) det är ju alltid en början:-) sakta men säkert går jag ner. Nu ska jag bara börja träna mer även om jag har praktik och är trött. Annars bestod helgen bara av kalas och besök hos tias och lina. Tvätta igår men inget annat. Skönt! Regnade ju större delen av dagen igår... Idag praktik sen träna sen vet jag inte. Kanske kaffe med malin.. Man vet aldrig...


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0