Undrar om filip blir glad när han ser att ...

mms_img30964 (MMS)

Undrar om filip blir glad när han ser att lagt upp denna bilden på han;-) var ett tag sedan igen som jag uppdatera. Har blivit mycket dåligt på det. Men uppdaterar när kan hinner och känner för det. Denna veckan har bestått av praktik igen. Tisdag och onsdag har jag även haft simskola. Onsdags fick jg min första utskällning av en förälder och detta för att jag var själv med gruppen i basängen. Min assistent brydde sig inte om att dyka upp. Hörde inte ens av sig så där stod jag själv. Min chef hann inte ringa in någon och därför blev det inte heller lika bra kvalite på den sista gruppen som bestod av tio barn. Så där fick jag mig en utskällning:-P haha. Någon gång ska det ju vara den första. Idag är jag ledig och ska därför plugga en massa. Men än så länge har jag morgnat mig och tagit det lugnt. Det behövdes. Igår när jag sa hejdå till personalen på förskolan sa dem att så fort dem hör att någon ska sluta ska de höra av sig till mig. Min handledare har frågat mig flera gånger om jag hört om tjänsterna som ska komma ut och han har sagt att jag måste söka dem.. Känns skönt att veta att dem vill ha mig där och att dem trivs med mig:-) jag vill ju jätte gärna jobba där också:-) hoppas hoppas!! Om jag får jobb där innebär det att jag inte behöver låna csn längre:-) jeej.. Hoppas hoppas... Nu ska jag gå ner och plugga hade jag tänkt:-) trevlig helg..


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0