Hopp

Man ska inte tappa hoppet. Men ibland känner jag att hoppet har lämnat. Och ibland känner jag mer hopp än någonsin men så blir man lurad. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska känna. Jag vill veta känslan som kommer vid tillfället men vågar inte hoppas på att jag kommer få känna det. Är jag knäpp? Lite är jag nog. Men är det något man vill av hela sitt hjärta och själ så blir man nog tyvärr lite knäpp. Men någon gång, någon dag kommer säkert mitt hopp att bli besvarat på ett sätt eller ett annat.
Jag är åter igen sjuk. Blir aldrig frisk känns det som. Varannan vecka blir jag förkyld eller får feber. För helvete! Jag är trött på det som fan nu. Några tipps på vad man ska äta för att hålla sig frisk?
Snart är det dags för mig och Filip att åka till säfsen:) bara vara weekend! Torsdag till söndag och Lexxi ska med! Vandra blir en av aktiviteterna:) jag längtar såååå! Här om dagen sa jag till eve som ville att vi skulle börja planera bröllopet att ja men det är ju ett helt år kvar tills vi ska gifta oss. Men det slog mig ganska snabbt att det året vi nu har varit förlovade i snart har gått jävligt fort. Sjunde maj 2011 förlovade vi oss! Det är redan ett år sedan. Och den 12 maj 2013 ska vi gifta oss:) det är planen iaf. Ett år kvar. Sen är jag gift med den bästa som finns för mig!:) lyckan går inte att beskriva.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0