Filip ligger på tralledäcket i solen och j...

mms_img49290 (MMS)

Filip ligger på tralledäcket i solen och jag ska snart hoppa in i duschen.. Morgonen började tidigt och bra:-) åt god frukost med hemmagjord frukt yogurt och ett knäcke med keso. Sen tog filip på sig rollerna och jag tog cyklen och vi åkte in till stan, mamma och pappa,för att hämta min cykel. Snacka lite med mamma sen cykla vi hem igen.. Sen ställde jag mig på studsemattan och hoppa ca 15 minuter.. Tro mig, det tar! Det var faktiskt lite jobbigt.. Så det ska jag fortsätta med hade jag tänkt. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi åter igen cykla in till stan hem till farmor och farfar och äta. Sen hem igen och ha vinkväll med hanna:-) imorgon blir det vandring med mamma och pappa i skäralid och sen mat och vin efter det:-) glad påsk alla! Förresten.. Jag har tränat minst 30 minuter varje dag denna veckan för att få dricka och äta gott i helgen:-) invägning på viktväktarna imorgon också:-) önska mig lycka till...


Ett öre för dina tankar
Postat av: Madeleine

Lycka till! Puss

2011-04-24 @ 19:31:47
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0