Förskolelärare!

vilket liv jag har nu.. Det består inte mer än av praktik jobb och sova... Suck!! Den enda kontakten man har med omvärlden förs genom sms och samtal i telefonen. Suck.. Om livet bara kunde vara lättare, men icke! Blir bara svårare och jobbigare.. Måndag blir det doktorn för mig. Försöka få rätt på en del saker..

Idag tänkte jag rätt mycket på jobbet.. Och fyy vad livet hade varit anorlunda nu om jag inte... OM jag INTE hade träffat rötägget.. Varför ska man vara efterklok? Varför kan man inte bara inse med en gång? Men nu, nu är det relativt bra igen :) Jag sover igen.. Men nu bara längtar jag.. Men det kommer, inom snar framtid att slutas saknas för snart blir saknaden verklighet.

Mitt bloggande har blivit SKIT KASST!! Men det beror på att jag aldrig är hemma nu. Är jag inte på praktik är jag på jobb eller i stan eller någon annanstans.. Men hinner inte med allt.. Och ovan på allt så håller jag på att läsa boken som ska vara klarläst om en vecka.. SUCK!! Men det är ju så att plugga. Jag pluggar ju för en anledning..

Lämnade in polispapper idag.. Satte upp mig på förskolans vikarielista :) Och när hon skriver upp mig så säger hon, förresten, när går du ut? Jag svarar: Januari 2012?! Hon svarar: jaha, vad synd. För vi har en tjäns ute nu som förskolelärare.. JAHAAA!! Och just då önskade jag att jag började skolan två år tidigare :P haha Men men, det kommer väll flera chanser? Visst? Snälla sääääg att det är så?

Nuu, nu blir det sängen! God natt alla...

Helg imogon, lev livet innan livet leker med dig!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0