Nyår.. Då var det dags igen. Haha. Igår vart det förfesten till festen idag. Blev dock en del, sitter nu och är nästan lite skakig om händerna. Men men, det är ju bara nyår en gång om året. Idag blir det hem till Hanna och hennes sambo, Helena och Kim kommer också dit och två till. Äta gott och dricka drinkar och sen ska vi snurra på golvet inne på strand. Trevligt värre.
Igår mötte jag först upp Marielle på Speakers. Drack två glas vin där och sen gick vi vidare hem till Martin tror jag han heter och fortsatte att dricka där. Vid 2 traska vi hemåt och nu har jag vaknat till liv igen. Typ..

Igår när jag och Marielle pratade så kom det upp en del saker som fick mig att inse en sak. Och det gjorde att jag tig ett beslut om att vara singel och leva livet. Jag drass mer till singellivet än vad jag drass till han. Och så ska det ju inte vara, så igår bestämde jag mig för att enbart vara single och inte vara singel men träffar någon och bara han typ. Jag trivs som singel nu. Väldigt bra!

Så, 2010 börjar jag med att vara singel och glad. Jag ska börja träna ordentligt igen och äta sunt och sluta röka. Förändring people FÖRÄNDRING!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0