Asså jag blir så otroligt irriterad, för egentligen ingenting! Men jag kan inte låta bli. En viss person tro sig veta, men nä det vet du inte. Du vet faktiskt inte för allt handlar inte om er två. För längesedan vände jag er ryggen, och gick iväg och känner du att du har vunnit så visst, ta dig äran och känns så. Men den som faktiskt har vunnit det är jag, jag såg sanningen. Säg vad du vill om vad han säger till dig och så, men smsen kom till mig.. Suck, men det du kommentera handlade absolut inte om dig eller han. Så, snacka du om att du kan lita på han, men vad gör du då här? Och varför tror du jag skriver om han? Tillit var det ja..

Kvällen igår finns inte så mycket att säga om men det var fan inte rumsrent.. Haha, och jag ska ALDRIG mer göra om det, så snälla Madde, slå mig på fingrarna nästa gång är du snäll :P Inget sånt mer.. Och trött blev jag också i morse när jag gick upp. Kunde inte sova efter och det är sjukt jobbigt. Man borde bli trött och somna men icke Sofhie, hon blir pigg!

Idag blir det en massa plugg, trevligt värre. NOT!

Så nu, PLUGGA....kanske... ;)

Har även bestämt att jag ska ha ett jävligt bra 2010! Det ska bli helt underbart och inte helt fucked up som 2009. Pratade med mamma och pappa igår, haha. Och nu får jag inte längre komma hem med knäppa killar :P "Inte en sån knäppgök till är du snäll!" haha.. Jag looovar, denna gången ska jag bli mer försiktig.. När hon till och med säger att mitt ex sedan jag var 15 år, Micke, var bättre då är det kris vill jag ju lugnt påstå..Nä, försiktighet blir det framöver. Sen ska jag skärpa mig med skolan, igen :S Och jag ska spara pengar och hålla koll på ekonomin. Och jag ska måla om i lägenheten. Man kanske ska ta sig en tur utomlands också? Hade ju inte suttit heeelt fel. Kanske till och med själv, få rensa tankarna och bara njuta helt själv och må bra. Det hade varit jävligt nice faktiskt.. hum, kanske man borde? Det är väll inte helt fel att åka utomlands själv? Eller? Någon som provat? Tell me! 2010 ser bra ut :) visst?

Nää, som sagt, plugga!!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0