Det har äntligen vänt....

Var på Ö&B idag och köpte lite praktiska grejer. Kom ut med en massa julgodis! :O Inte bra inte bra..Men ska gömma det för mig själv har jag tänkt (: Köpte även ett ljus, sånt med nummer på ni vet. Vet ej vad det heter. Men iaf, rätt fint. Det var rött, inte sånt skinande rött utan sån som ser lite äldre ut typ.. hum.. svårt att förklara men det är rött iaf och så är det tjockt i botten och mer tunnare och tunnare upp till. Som ett torn? hum...? aja, fint är det iaf. Nu har jag bara ett problem som jag kom på när jag kom hem, jag har ingen ljusstake till den :O Hur gör jag då? hum.. får väll leta upp en någon gång.. Innan tisdag :S

När jag snacka med Madde idag så sa hon att hon skulle skicka julkort, så när jag var på Ö&B så såg jag julkort och jag köpte dem (: så nu kanske jag också ska skicka julkort för första gången :) haha. Dem är skrivna och adresserade men inte skickade såklart... Dem ska ju inte skickas innan den 1 dec. Tycker inte jag iaf.

Har även blivit klar med min projektplan, eller jag har gjort en skiss på det iaf. Får se var Liselotte säger imorgon. Kanske inte alls duge, kanske lagt för mycket vikt på fråga så att säga, att jag har gjort den för stor. Kanske har valt helt fel fråga för det jag vill ha fram. Hum, återstår att se imorgon.

En annan sak jag har börjat känna nu är att jag mår relativt bra igen. Jag sover dock inte bra än men jag tänker inte lika mycket på personen som har gjort mig illa. Och fattar ni hur skönt det är att slippa tänka: Är han med någon annan igen? Smsar han med henne igen? Eller någon annan? Ljuger han för mig? Slippa dem tankarna är sjukt skönt! Och jo visst hade jag kunnat lita på han, men varför när där inte fanns någon anledning till det? Han var ju med någon annan. Skit samma. Jag sitter inte där längre, jag har inte alltid ont i magen längre. Fick alltid ont i magen när jag skulle till han eller han skulle till mig. Men nu, INGET! Älskar detta. Jag må sova själv de flesta nätterna, men det är skönt ändå. Visst har man dagar då man önskade att någon låg bredvid en och höll om en, men ska det inte vara någon som respekterar en som man är och som verkligen menar det? Som vill ligga där? Som inte tänker på någon annan när han ligger och håller om mig? Aldrig någonsin har jag blivit så förnedrad av någon människa som jag har blivit av dem två, mest av han. Hur kan en sån lite tid och värdelös tid som den vi hade sitta kvar så länge? Vi hade ju ingenting mer än sexet.  Nää :) Idag är jag glad, idag vet jag med mig att jag aldrig mer kommer gå tillbaka till en sån människa. Idag vet jag att jag ska vara försiktig med.

Inget mer depp snack.. fredag närmar sig med stora steg vilket innebär mat ute först och sen Idol (: Kommer blir trevligt :)
Nu ska jag plockan undan här lite och sen ska jag softa i soffan.. :)
Imorgon blir det en späckad dag.. Först skolan mellan 13.20-13.40 för att presentera frågan sen hem snabbt och byta om för att sen åka iväg till jobb och jobba i 5 timmar... Så blir att lägga sig tidigt idag :)

Skriver kanske mer sen (:

Önskar alla en helt underbar onsdagskväll....

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0