En helt vanlig standar-torsdag helt enkelt!

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Börjat jobba om 45 minuter så måste gå om en kvart :O Har som sagt varit i skolan och presenterat min projektplan, eller frågan typ. Fick positiv respons så det ska nog inte vara några problem med att få ihop 12-15 sidors brödtext (!!) Det löser sig! Innan dess var jag i stan med Madde och Malin :) Malmö stad då. Trevligt! Madde shoppa som en GAAALNING! OCh jag gick bara och titta. Ni vet jag har reglen nu, titta men inte köpa :) Jag vart ändå inte så sugen på att handla något.. OCh hade jag bara börjat så hade jag inte kunnat sluta ändå.. :P Men blev iaf en Chai Latte att sitta och dricka innan det var dags att ta till till jobbet..

Pratade med Madde idag lite och kom fram till att jag trivs sjukt jävla bra som singel. Det är skönt, bara början som är jobbig då man känner sig fruktansvärt ensam, men det går över. Jag är 21 år gammal och det är tillåtet att vara singel, jag svär!

Nu måste jag ta på mig jobbetröjan och gå ner till jobb. Japp, jag tänkte faktiskt gå ner till jobb idag :) Så jag går en halvtimme innan det är dags! Klockan 21 får jag besök och det blir lite promenad i staden och sedan hem :) Trevligt värre!!

Nu, jobbetröjan!

Bye bye gott folk.

Lev livet innan livet leker med dig!!

Ett öre för dina tankar
Postat av: Kajsa

Jaaaaa, men en singelutekväll hade varit mkt trevligt tror jag :D

2009-11-28 @ 18:41:08

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0