Flytta ihop med sin vän?

Ny vecka igen. Taskigt väder och jag sitter och försöker komma på en fråga till mitt projektarbete. Svårara än man tror faktiskt. Lite jobbigt men det löser sig.
Dagen består av plugg och träning. Ska testa på Esey Line ikväll hade jag tänkt.. MEn är lite seg i kroppen efter gårdagens träning. Har träningsvärk :D jej.. Och eftersom jag har en smilis så ska jag ju också förklara varför. Jag får inte tränigsvärk, men nu har jag äntligen börjat få :) Happy happy!

Igår när jag kollade på vänner, igen. Är som Madde kallade inne i en Vänner-fas. Iaf, igår när jag kollade på vänner så var jag på det avsnittet där Monika och Rachel flyttar isär och Chandler flyttar in istället. Iaf, dem bråkar, Monika och Rachel, och spyr galla över varandra. Men sen kommer det fram om hur roligt dem har haft och vad dem gör för varandra. Det verkar ju skit kul liksom. Jag har alltid sagt att jag inte vill bo med en vän men igår ville jag. Det hade ju varit skit kul. Fast samtidigt satt jag och tänkte på hur man ska möblera det stora rummet. Jag har det ju som jag vill ha det här hemma nu, men ska man då ge upp alla sina möbler om man flyttar in hos en kompis eller ska man sälja alla möbler vi har och köpa nya gemensamma? Hum, jag vill iaf.. sen vill jag ha deras lägenhet för den är sååååå fin!

Nu ska jag plugga :)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0