Inte ens en vecka har gått....

Ett: detta är en skit dag, det har mina läsare fått ta del av.

Två: jag bad er om en sak och det var att hålla er borta. Jag behöver inte er just nu. Har ni problem får ni ta hand om det själv. Jag bad er att inte ta kontakt med mig, och vad händer? Snälla, jag har klarat mig bra utan er. Jag mår inte bra, men jag mår bättre. Du gjorde ditt val och jag kände att jag inte kunde ha kontakt med dig längre, jag hoppades du skulle förstå. Men tydligen inte, men jag ber dig igen, tyvärr här för att jag har raderat ditt nummer och din msn från mitt liv, snälla, så länge ni träffas och så, så vill jag inte ha med dig att göra heller. Jag kommer inte bort från er om jag ska ha kontakt med dig och du ska fråga mig om jag har kontakt med han eller inte. Du får fråga han själv. Jag vill komma bort från Joakim och gå vidare. Du om någon trodde jag skulle förstå. Så snälla, fråga mig inget sånt igen. Jag säger inte detta för att vara elak, men jag är inte tillräkligt stark för att ha kontakt med dig samtidigt som jag vet vad som egentligen pågår. Tyvärr.

Tre: Nu ska jag till gymmet och avreagera mig.
Hörs!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0