Vem tror du att du är???

Godmorgon. Sofhie är uppe i tid för en gångs skull :) Eller jaa klockan är nio, men jag gick upp kvart i :P haha.. IDAG är det IDOOOOOL!! Wihoo!! Jaa vad mer ska jag säga om denna dagen.. Jo jag ska ner i stan en runda.. Luncha och kolla efter en tröja att ha på mig ikväll :) Sen funderar jag starkt på att köpa med mig en vinare att sitta och dricka innan jag ska till malmö.. MEn det får vi se vad dt blir av det..
Nu sak jag huummm.. chilla? OCh sen ner i stan!

Ha en underbar dag idag :) OCh jag kommer sätta in bilder imorgon..! Wihoo!!

I don´t give a fuck!



Idol ikväll :)

Ett öre för dina tankar
Postat av: Luckeboi

Har du sett Tribute to Michael Jackson? Kolla på bloggen min =)

2009-11-27 @ 11:28:52
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0