Fredagsmys eller fredagsfest?

klockan är tjugo över sex.. Och jag är uppe!! :O Det var nog längesedan jag var uppe såhär tidigt. Jag kan inte komma på när det var sist jag var uppe såhär tidigt iaf så då är det längesedan. Ska snart börja gå ner till jobb. Är ganska trött men jag tror det kommer gå ganska fort idag. Städa mellan 7-8 sen öppna 8 och sen städa lite till. Går säkert jätte bra :)
ÅHHH jag vill ha pisseregn och åska idag! JAg vill jag vill jag vill!! Hoppas det blir sånt väder när jag kommer hem.
Jag har inte så mycket mer att säga nu iaf.. Så nu ska jag gå och borsta tänderna och sen promenera ner till jobbet.
Trevlig fredag på er alla festprissar och mysig fredag på alla er som ska spendera helgen som mig ;) HEMMA!!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0