God morgon. Igår hände något jävligt konst...

sleepy (MMS)

God morgon. Igår hände något jävligt konstigt för mig. Jag vaknade mitt i natten av att något smällde i mitt öra. Det gjorde skit ont! Det gjorde så jävla ont så jag fick ringa mamma och fråga vad som hände egentligen. Jag har fått ett jävla tryck i örat. Precis som lock fast mycket värre. Nu har smärtan lagt sig men jag har fortfarande lock i örat och det tjuter där inne. Provade igår med att spruta nässpray för jag läste att man kunde göra det. Det funka ju inte som jag trodde det skulle göra men jag kan höra igen iaf. Uch, vilken jävla förkylning. Inget kul alls!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0