Helgen är bokad för mig och Filip :)

Min mise har upptäckt världen lite idag :P Mamma skulle handla mat i lödde och jag hängde på så jag kunde köpa mat till Selma. Mamma köpte en sele till Selma också så idag när jag skulle till mamma och pappa att äta testa jag på att gå med Selma dit i sin sele. Haha stackarn var lite rädd men rörde på sig gjorde hon efter ett tag. Hon gick ju inte hela vägen men ändå. Nu är vi hemma igen iaf och ska sätta på Gray´s Anatomy snart. Förresten bokade Filip syugan i Säfsen idag :) så den 2-5 september bilar vi uppåt landet och har en långhelt för oss själva. Så skönt ska det vara. Problemet nu som jag nyss kom på är att jag måste ta ledigt från jobb. Men det löser sig.
Nä, nu ska jag testa min nya laktosfria glass.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0