Jag lovar. Idag är dagen då jag kommer att...

dsc00706 (MMS)

Jag lovar. Idag är dagen då jag kommer att sprängas! Eller mitt huvud iaf. Sitter på fysiken nu. Har haft att göra fram tills nu. Eller det händer saker hela tiden ändå men lugnare nu och nu dunkar mitt huvud. Ajajaj! Verkligen. Och trött är jag också! Klockan ringde 4 i morse och jag ville verkligen inte upp men tar tvungen ju. Jobbade till 13 på förskolan. Hemma 14.30 åt. Hem till selma, duscha och göra vid mig. 15.50 nere på fysiken redo att börja jobba igen. Nu har jag två timmar kvar tills jag slutar och tills filip kommer och hämtar mig. Blir att lägga sig i sängen med en gång och vila huvudet. Suck. 13 timmars jobb med 3 timmars mellanrum typ. Har nu varit vaken i 15 timmar. Få slut på denna dagen nu!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0