Jaha, då ska man bli danslärare :)

Då var det officiellt, Sofhie går på dansskola! Första dagen på kursen idag. Hur jag ska klara alla dessa koregrafier till vecka 37 är en gåta för mig. Men det gäller att träna stenhårt helt enkelt :) Kul är det iaf och dem som tittar på mig när jag dansar måste också ha jävligt roligt. Haha. Idag började vi två och slutade sex. så det var inte så farligt. Imorgon börjar vi tio och slutar fem, inte heller så farligt kan jag ju tycka. Söndag kommer "provet" Då ska jag kunna en av låtarna. Ojojoj. Rött ljus på mig med en gång. Haha nä, men det är nog faktiskt inte helt omöjligt för  mig att klara av detta. Aja, jag lär mig dansa iaf ;) så nästa gång Tages sätter igång Emil i Lönneberga så kommer jag rocka loss på dansgolvet. haha! Idag har jag även lärt mig lite koregrafi till Manboy :) asså inga sånna dära coola steg nu, tolka mig inte fel! Jag ska bara bli danslärare för barn upp till 8 år. haha Så det är mest lek! Men kul är det och jag tvivlar inte ett dugg på att jag och barnen som jag ska ha hand om kommer ha roligt :)
Nu tror jag faktiskt att koregrafin till introt och ref. sitter till Manboy så nu ska jag gå och lägga mig för att vara pigg och gla klockan 6 imorgon bitti!

God natt på er! :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0