Vilken dag det har varit idag. Började dag...

skldis-045_92411 (MMS)

Vilken dag det har varit idag. Började dagen med att träna. Filip åkte från mig vid sju och trots att jag var trött kunde jag inte sova. Så halv åtta var jag på gymmet och sprang. Kom hem vid halv nio nio och gjorde frukost och kaffe. Tog det lugnt och läste tidningen samtidigt. Efter det cykla jag till mamma vid tio och vi åkte iväg för jag skulle handla hem mat. Efter det fikade vi hemma och sen åkte vi till billesholm för mamma ville kolla på cykel. Slutade med att hon kom hem med en ny din cykel. Och nu ska jag snart äta. Måste erkänna att jag är lite trött nu. Men men. Imorgon blir det städa och baka och tvätta. Innan dess kanske jag ska ta en sväng till gymmet, återstår att se. Ha en fin måndag:-D


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0