det snöar ute idag. Tråkigt. Ska h

0-67ce3e286f082532fe873cb732ccecae.png

Kolla varifrån!

det snöar ute idag. Tråkigt. Ska hem till mamma och pappa nu snart. Eller pappa är ju inte hemma. Ska hem till mamma idag rättare sagt sen ska vi iväg och handla lite bland annat ska jag handla hem tulpaner:-D angående vänner så vet jag inte och jag orkar inte bry mig. Senast i veckan fick jag ett mejl från en vän slutade i tårar. Jag orkar bara inte gå igenom det en gång till. Därför ger jag upp nu och lever bara mitt eget liv med kompisar, bekanta, festkompisar, smskompisar och sexkompis. Det räcker så länge. Det räcker nu. Nu duschen.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0