Happy Happy Happy!!

Idag började med att jag blev väckt av Madde. Blev lite prat med henne, var längesedan. Trött som jag var somnade jag om igen. Sen fick jag ju såklart gå upp för klockan var ju trots allt elva typ. Och jag skickade sms till någon och beklagade mig för att jag skulle åka in till Malmö idag för att skriva ut ett arbete och lägga det i min lärares fack. SEGT! Haha men det som han tyckte lät segt var att jag skulle sitta på ett tåg :P haha. Men men det är ju inte så farligt. Iaf, efter ett tag ringde min telefon, dolt nummer! Första tanken, HELVETE OCKSÅ! Men svara och prata och nu är jag sjukt glad! :D För imorgon ska jag iväg och vikariera på förskolan jag praktiserar på :D JÄÄÄVLIGT GLAD! :) Hoppas dem ringer fler gånger! Så imorgon ska jag jobba mellan 8-13 :) plus att jag känner ju barnen på avdelningen så det kan ju inte bli bättre! Happy happy happy! Hoppas ni alla är glada för mig, och är ni inte det så bryr jag mig inte för jag är jääävligt glad :D

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0