Mitt liv är inte som en saga på rosa moln, mitt liv är som godisskål, man vet aldrig om man kommer tycka om den.

Där är nog ingen som verkligen förstår hur jag mår nu. Där är nog ingen som vet hur mycket jag har legat hemma själv och gråtit ut. Men jag vet att där är någon som gjort samma sak. Jag har slutat. Hoppas att den andra personen också har gjort det. Iaf, jag är sjukt glad trots att jag är ensam nu. Jag vet inte vad som har hänt, kanske är det min envishet om att 2010 ska bli annorlunda eller är det för min styrka att lyckas hålla mig borta. Jag vet inte men det värmer mig. Haha, så sjukt mycket. Känner dock ett stort tomrum. Vet inte hur jag ska förklara det men det känns tomt på något sätt. En vän berättade något för mig för ett tag sedan sedan dess har jag typ varit rädd för att berätta saker för personen. Och därför känns det som att jag har dragit mig undan. Jag vet inte konstig känsla. Har redan misst en nära vän vill inte minsta denna vännen också... Men det löser sig, det gör allt, eller hur? På ett eller annat sätt..
Imorgon blir det skolan, och det ska bli rätt skönt faktiskt. Dock nervös men det får man vara..

Nu ska jag kolla Raw! Eller hur det stavas :P Stava is not my thing!

Förresten, andra dagen utan cigg. Och jaa Madde, det är dels för att pengarna är slut men även för att jag ska sluta röka nu för ca 1000 onde gången. Men hoppas får man :P haha ;)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0