Jag har mig en riktig fixar pojkvän. Vi ha...

dsc00623 (MMS)

Jag har mig en riktig fixar pojkvän. Vi har satt upp en "galler-dörr" så att jag kan ha balkongen öppen utan att selma hon går ut. Vi har härmat cammi men det var ju en bra lösning eller hur? Haha. Idag har jag äter igen jobbat över två och en halv timme. Och jag fick ledigt nästa vecka:-D eller jag ska jobba måndag och tisdag men resten av veckan är jag ledig. Skönt, för jag vill verkligen inte vara där! Svårt att beskriva men det är ett helvete där borta. Helgen blir nog lugn. Karneval dock men inte ett dugg sugen. Men men. Men jag har jobbe fri helg iaf. Skönt. Jobbar dubbelt imorgon och fredag. Suck. Pengar pengar pengar!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0